You are here

Zbavte se svých bolestí.

Zavolejte nám 800 100 220

Řešením je 3D magnetoterapie Biomag®.

 

1. Vyhledejte si svou diagnózu.

2. Přečtěte si informace o magnetoterapii.

3. Prohlédnete si klinické studie.

4. Podívejte se na reference.

5. Vyzkoušejte si aplikaci - zavolejte na bezplatnou linku 800 100 220.

 

Reklamační podmínky

 

1. Kupující při převzetí předmětu koupě od prodávajícího obdrží návod na obsluhu předmětu koupě a záruční list.

2. Prodávající poskytuje na předmět koupě záruku v délce 24 měsíců. Záruční doba začíná plynout od převzetí předmětu koupě kupujícím. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným, neodborným nebo nešetrným zacházením, mechanickým poškozením, běžným opotřebením, použitím předmětu koupě v rozporu s jeho účelem nebo návodem na obsluhu či živelnými pohromami.

3.  Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že předmět koupě při převzetí kupujícím nemá vady, tj. že má vlastnosti stanovené v ust. § 2161 o. z. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí předmětu koupě kupujícím, má se za to, že předmět koupě byl vadný již při převzetí.

4.   V případě, že předmět koupě při převzetí má vady, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

5.  Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

6.   Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

7. Reklamaci je kupující povinen uplatnit u prodávajícího v místě jeho sídla. Osobní odevzdání reklamovaného předmětu koupě v sídle společnosti je možné uskutečnit v pracovních dnech od 08.00 hod do 16.00 hod. Záruční opravy jsou prováděny prodávajícím nebo jeho autorizovaným dodavatelem. Pro účely provedení záruční opravy stačí uplatnit reklamaci u prodávajícího. Doba od uplatnění práva odpovědnosti za vady až do doby, kdy je kupující povinen po ukončení opravy předmět koupě převzít, se do záruční doby nepočítá. Pokud dojde k výměně předmětu koupě, začne plynout záruční doba znovu od převzetí nového předmětu koupě.

8.   Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

9. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

FINEST Selection, spol. s r.o.
sídlo: Kubova 1797/41, 621 00 Brno
IČ:255 422 73, DIČ: CZ255 422 73
Česká republika tel.: +420 541 213 496, e-mail: finest@finest.cz